czwartek, 5 stycznia 2012

Zaczynam swoją przygodę

Początek roku niesie często ze sobą nowe wyzwania lub postanowienia. A ja postanowiłam rozpocząć swoją przygodę z prowadzeniem bloga. Powoli go "oswajam" i proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że uda mi się wypełnić to miejsce ciekawymi pracami. Bardzo lubię odwiedzać Wasze blogi - w których papier "gra pierwsze skrzypce". Zapraszam i Was do mnie; mam nadzieję, że będą to miłe chwile...


A oto zakładka dla nastolatki zaczytującej się w książkach o magii:



 Blasku dodaje puder do embossing ze srebrnymi drobinkami

                                                             Tutaj i poniżej crackle accents



1 komentarz:

  1. wiem cos o tym początki sa trudne ale tobie nieżle poszło:)) więc czekamy na te tworzone cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...