środa, 20 lutego 2013

Tag lutowy

Przyszedł czas na pokazanie kolejnego taga - tym razem temat był następujący:
ZWIERZYNIEC – cztery łapy

Miałyśmy zrobić pracę z dowolnych materiałów, w dowolnym kolorze, tag może mieć dowolny kształt, ale w naszej pracy musi być zawarte coś ‘zwierzęcego’ np. zdjęcie ulubionego pupila, stempelek słonia, odbita łapa psa, rysunek przedstawiający owcę, wiersz o żyrafie, dziurkaczowe kotki, papier w centkowane wzory itp.  Oczywiście w poście podajemy gdzie znajduje się element ‘zwierzęcy’ .

Od razu wiedziałam, że głównym elementem tagu będą moje koty. Zaplanowałam też, że zrobię tag w kolorach brązu, a wyszło tak:



...czyli lepiej nic nie planować ;) Tag nie ma zbyt wielu ozdób, gdyż chcę go używać jako zakładki.

Zajrzyjcie jak Ola i ewinka Nowa zinterpretowały to wyzwanie.
 A tagi całej ekipy można oglądać tutaj:


Zgłaszam też tego taga na "Kocie wezwanie #2" zorganizowane z okazji niedawnego Dnia Kota (17.02) na "Blogu Kreatywnym"



34 komentarze:

  1. Piękne pastelowe kolory :-))) Cudownie ozdobiłaś dziurkę taga :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny tag! Taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty wygrywają na całej linii :-)) BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No plany planami......a rzeczywistość swoją drogą. Ja zawsze mam wizję jak jak już zrobię to całkiem inaczej wychodzi.
    Śliczne kociaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak koty rządzą dziś na blogach
    Bardzo kolorowy i wiosenny tag

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe jakie fajne te kociaki , praca bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. romantyczny, pastelowy, znowu kociarski

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny shabby tag, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny tag ! u mnie też występuje duża rozbieżność pomiędzy planami a wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, piękna kolorystyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki te kociaki, pięknie je "oprawiłaś":)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne oba kotki :) Takie zgodne sobie siedzą! Moje często ze sobą wojują. A pomysł z tagiem zakładką świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zdarza im się tak posiedzieć :)

      Usuń
  13. Piękna oprawa, pastelowa i delikatna, a i fota cudna

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie romantyczne kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodziakowe kociaki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny tag! A modele - pierwszorzędni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny tag, wszystko bardzo fajnie się ze sobą łączy :) ekstra gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy;(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małe candy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! I koty rządzą!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fantastyczne kocurki :)

    OdpowiedzUsuń

  23. dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)
    vernon

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...