piątek, 20 września 2013

Szkolny tag

W tym miesiącu tematem przewodnim Tagowej ekipy jest CIĘŻKI POWRÓT DO SZKOŁY.
A według wytycznych naszego szefa - Rudlis wrześniowy tag:

  • musi zawierać zdjęcie lub grafikę 'dziecka.dzieci' (niekoniecznie szkolnych)
  • nie może zawierać kolorowanych postaci (np. stempelków)
  • musi być w stylu vintage lub shabby,
  • oprócz postaci dziecka musi być co najmniej 1 element kojarzony ze szkołą np. tablica, linijka, zeszyt, ołówek itp.
Niby proste jednak tym razem zadanie nie było dla mnie łatwe. Zebrałam w końcu potrzebne elementy, kombinowałam z ich "skleceniem" w całość i oceńcie jak mi poszło



 
Książki "potraktowałam" narzędziem kulkowym do embossingu, dzięki czemu są wypukle i mają kreseczki w miejscu stron. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia na którym jest to widoczne. podobnie postąpiłam też z globusem. A obrazki wyszperałam w necie.

Zajrzyjcie też na blogi Oli i ewinka Nowa  
  Zapraszam również do podziwiania tagów całej ekipy w naszej tagowej galerii:

15 komentarzy:

  1. Świetny tag :-))) Zachwyciła mnie ilość książek i srebrny dzwoneczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże ile książek!!! Biedne dzieci... Śliczny tag :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - tu nie może być wątpliwości, że to szkolny tag :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega-szkolny tag! Świetnie zestawiłaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci poszło,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie wszystko ze sobą skomponowałaś! Fantastyczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkolny tag bez wątpliwości, świetnie zgrałaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra... ile detali szkolnych...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ilośc książek jest... przytłaczająca, oczywiście jakbym miała byc uczniem;))) Świetnie umieściłam całe mnóstwo szkolnych rekwizytów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, bardzo fajny pomysl z ta tablica.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tag jest fantastyczny! Wykorzystałaś świetne grafiki i wszystko pięknie rozlokowałaś. Bardzo udana praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Ne ma wątpliwości, że to szkolny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Świetna robota :) Jak tak czytam o tym embossowaniu to aż by się chciało dotknąć tan tag :) a rozlokowane elementy tworzą piękną całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...