czwartek, 24 października 2013

Świąteczne kartkowanie

Ostatnia sobota upłynęła mi w przemiłym towarzystwie na warsztatach prowadzonych przez Enczę. Spotkałyśmy się w Kawiarni "Przepis", by wykonać kartki świąteczne. Encza przygotowała dla nas - kursantek piękne pakuneczki, które wyglądały niczym prezenty znalezione pod choinką i zestaw papierów o dziwo wcale nie świątecznych... I muszę Wam powiedzieć, że dzięki Ani przekonałam się, że kartki na święta można można zrobić bez typowych papierów świątecznych. A efekty możecie zobaczyć niżej



Dzięki warsztatom miałam możliwość wypróbować mgiełki (teraz na pewno skuszę się na jakieś przy następnych zakupach skrapkowych ;), a efekt widać na tej pięknej wycinance


(fotka pożyczona od Enczy)


Nasze twórcze działania upływały nie tylko w świetnej atmosferze, ale i w pięknym, klimatycznym otoczeniu. A ponieważ mój aparat leżał początkowo zapomniany w torebce (z wrażenia chyba), poniższe fotki pożyczyłam od Enczy



Zebrałam się na odwagę i poprosiłam przemiłą Enczę o wspólne zdjęcie na pamiątkę

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...