poniedziałek, 14 lipca 2014

Mediowa kartka


Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papier, który powstał z moich "eksperymentów" z mgiełkami Ayeedy i maską Latarni Morskiej, której użyłam również jako szablonu do embossingu

 Wykorzystałam też napis z wykrojnika Rosy Owl, w który zaopatrzyłam się na ostatnim warszawskim zlocie. Prawda, że jest uroczy :)


 Chyba tylko na poniższej fotce udało mi się uchwycić, że miejscami kartka błyszczy:


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie#26 Artimeno: "Z własnoręcznie zrobionym papierem"
 http://artimeno.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-26-z-wasnorecznie-zrobionym.html

2 komentarze:

  1. świetna jest, strasznie podoba mi się kolorystyka i kompozycja! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonane tło, pomysłowe:) I cała kartka urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...