niedziela, 20 lipca 2014

Zakładka z książki


Wyzwanie lipcowe AA&MM polegało na zalterowaniu KSIĄŻKI. Według wytycznych mogłyśmy zrobić  co tylko nam przyjdzie do głowy: mogłyśmy wykorzystać starą książkę - jedna stronę bądź całą książkę - co tylko wyobraźnia podpowiada!

Na zalterowanie całej książki nie miałam pomysłu, zdecydowałam się więc na wykorzystanie kilku kartek starej książki pisanej cyrylicą i tak powstała zakładka:


Różę zrobiłam oczywiście również wykorzystując stronę książki :)


  
A druga strona zakładki prezentuje się tak:



Dla tych, którzy wytrwali do końca fotek pora wyjaśnić jak zalterowałam kartki z książki: pogniotłam je i  zabarwiłam tuszami Distress Ranger w dwóch odcieniach brązu i turkusowym. Następnie popsikałam wodą żeby tusze się rozmyły, a po wysuszeniu nakleiłam na grubszą kartkę żeby łatwiej było wyciąć kształt wykrojnikiem. Naklejając nieco zagniatałam jeszcze kartki dla uzyskania efektu "przestrzenności". Elementy róży wycięłam wykrojnikiem i również po tuszowałam Distress Ranger, tym razem różowym i brązowym, "spsikane" wodą kolory pięknie się rozmyły.
Tłem dla zalterowanych stron jest piękny papier z kolekcji "Świeżo malowane" Galerii Papieru, jestem bardzo zadowolona z efektu tego połączenia. A Wy co myślicie o mojej zakładce?

Zachęcam do oglądania prac wszystkich uczestniczek zabawy w galerii AA&MM 2014:

 
http://galeria.asiscrapki.com.pl/index.php

6 komentarzy:

  1. Pomysłowa i ciekawa zakładeczka, no i ten druk cyrylicy nietypowy...brakuje nam twojej pracy w galerii

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna zakładka! Super pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka! Efekty mediowania prezentują się super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja zakładka Sis Jaka ona była piękna :) Służy mi nadal Co najważniejsze oczywiście, ale już nie jest taka świeża. Buziaki Jesteś Najlepsza :** Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe, budujące słowa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...